Sunday, August 4, 2013

AHAD :(

Morning... hari ahad muncul lagi... kepala terasa berat je nak bangun... alangkah indahnya kalau boleh cuti lagi.. i wish... i hope... badan makin penat... ramadhan bakal melabuhkan tirainya... syawal bakal menjelma... namun kemeriahan sambutan aidilfitri tidak terasa... mood raya makin menghilang... sebak mula bertamu di dada... apa yang sedang dia lakukan sekarang?? mungkin dia sedang berbahagia dengan separuh dari dirinya di sana... aku tiada hak untuk menghalang... ku cuba ikhlaskan diri... lepaskan dia demi kebahagiaan yang telah lama hilang darinya... dengan satu harapan... bila dia tersenyum... aku juga mampu tersenyum... dan bila dia tertawa... aku juga boleh ketawa... dia... juga seperti aku... sedang mencari bahagia yang telah lama hilang... kebahagiaan kini bersamanya... tapi aku... masih begini... berjuang untuk terus senyum... berjuang untuk mendapatkan secebis kebahagiaan... mungkin nanti... masaku juga akan tiba... antara cepat atau lambat... aku juga pasti akan senyum dan tertawa... insya Allah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...