Wednesday, October 30, 2013

mianae

morning wed...
sorry terlebih moody hari ni.. salah makan ke apa aku tak sure.. tapi tulah.. sorry guys... aku betul-betul tak ada mood nak layan korang lebih-lebih. fikiran melayang jauh. fikirkan masa silam yang aku tinggalkan... kadang-kadang rasa betapa bodohnya aku. kenapa aku tinggalkan dia, kenapa aku buang dia. sedangkan aku lebih memerlukan dia. kerana sakit? yes.. semua akan menyakiti disakiti dan tersakiti.  bukan ke semua tu lumrah kehidupan. semua tu menambah perencah dan rasa dalam kehidupan... argh betapa bodohnya aku... yes aku memang tak matang... sorry... kerana sakit yang aku rasa... aku telah menyakiti semua yang ada disekeliling ku. kerana aku yang tersakiti, semua menyalahkan diri. hanya kerana aku... semua disakiti... mianae... mianata... sorry...maaf... andai semua tu boleh diubah dengan satu perkataan maaf.. yes.. i'm so sorry... berjuta kali pun aku sanggup..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...