Friday, November 29, 2013

hujan

it's a rainy day.. macam broken je english aku.. whateverlah.. bila hujan macam ni, tak tahu nak buat apa. belek-belek kenangan lama. banyak gila catatan antara aku dan dia. walau berjuta kali aku cuba menafikan, aku rindukan dia. aku perlukan dia. betul, manusia takkan pernah hargai apa yang ada didepan mereka, kecuali bila benda tu dah hilang, baru kita akan merasakan betapa pentingnya dia. aku sayangkan dia. satu perasaan yang tak pernah aku luahkan kepadanya. semuanya kerana ego, dan kini bila dia dah tiada, seribu satu penyesalan. mampu ke aku hidup tanpa dia. sedangkan sebelum ni dia yang menceriakan hari-hari ku. bila dia pergi, dia pergi dengan sinar mentari. hari-hari ku kini kelam tanpa mentari.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...